Tiedote 27.2.-24

27.2.2024

Ajankohtaista tiedoksenne

• EKL:n Järjestökahvila perjantaina 1.3. klo 13 alkaen, aiheena yhdistysten välinen yhteistyö. Jollet ole osallistunut aikaisemmin, pyydä osallistumislinkki Marja Raitoharjulta, marja.raitoharju@elakkeensaajat.fi
  • EKL:n liikunnan haastekampanja 1.3.-30.4.2024. Liikuntakortti löytyy Eläkkeensaaja-lehdestä 1/2024, sivu 31 ja EKL:n kotisivuilta, täältä.
  • Piirin kevätkokous 19.4.2024 klo 12 alkaen AKT:n toimitiloissa (ei ATK:n, kuten virheellisesti edellisessä tiedotteessa) , Maariankatu 6b, Turku.
  • EKL Varsinais-Suomen piirin järjestämään ”Maalisriehaan” 20.3.2024 Loimaan Kertunmäellä on toistaiseksi erittäin vähän ilmoittautujia. Bussikuljetus järjestetään tarvitseville. Yhdistyksen tulee ilmoittaa kuljetukseen tulevien määrät viimeistään 29.2.2024 Tarjalle,   tarjavirtanen@hotmail.com, puh. 040 538 3547. Piiri laskuttaa yhdistyksiä,  hinta määrittyy lähtijöiden mukaan. Tapahtumaan osallistujien määrä tulee ilmoittaa viimeistään 29.2.2024 yhdistyksittäin Anjalle, .akristiina.soderman@hotmail.fi, puh: 050 511 9570. Ilmoittautumiset ovat sitovia. Mikäli osallistujia ei tule tarpeeksi, koko tapahtuma on vaarassa peruuntua.
  • Piirin kesäretkelle ”Saariston Rengastie” 9.7. tai 10.7. voi tiedustella peruutuspaikkoja Tarjalta, tarjavirtanen@hotmail.com, puh. 040 538 3547.

Sirpa Vanhala

Varsinais-Suomen piiri / Viestintä